Subject: Toominga, Lemmetsa
From: "Evelin Linkolm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 13:06:47 +0300

Tere

Palun suunata kiri kellelegi, kes võiks mind aidata puurkaevu asukoha
kooskõlastuse teemal. Meile tuli taotlus Toominga kinnistu (kat.
15904:001:0003)ja soovitakse kooskõlastust aga asukoht on probleemne
selles osas, et see asub lihkeohtlikus piirkonnas ja planeeritud on see
täpselt ehitukeeluvööndist välja poole (praktiliselt piiri peale) aga
samas asub see teekaitsevööndis. Hooneid seal ei ole ja samas soovitakse
puurauku ja planeeritakse reoveepuhastit.

Puurkaevu ettevõte väidab, et Teile tuleb esitada projekt aga seda neil ei
ole ja soovivad kõigepealt saada kooskõlastust meilt.

Lugupidamisega

Evelin Linkolm

keskkonna- ja heakorraspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Pärna allee 7 (Audru), kabinet 6

5450 2523 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]